Monday, April 12, 2010

angsa angsaku




disini aku ingin memaparkan perihal angsa angsa aku yang aku bela kat umah.. bkan kat umah actually.. kat depan umah aku.. takkan la angsa dok dlm umah sama ngan manusia ye dak..

angsa aku ader 5 kesemuanyer.. 3 jantan 2 betina.. sekor jantan tu adalah angsa yang paling otai diantara sumer angsa2.. dier menjaga ketenteraman reban angsa tuh.. dier la paling kuat..maka keharmonian reban angsa dapat dipertahankan.. tapi ader satu masalah disini..angsa otai tuh mendominasi angsa betina di reban tuh.. sehingga 2 ekor angsa jantan yg lain sangap.. lalu melakukan hubungan diluar tabii diantaa diorg.. mmg aku tak sangka diorg leh lak jadik camtuh.. sian pun ader.. last2 aku ambik inisiatif utk menggilirkan perihal seksual diorg.. aku pegang leher angsa jantan otai tuh.. kasi dier takleh campur tangan dlm hal angsa2 yang lain.. kasi chance angsa jantan lain.. tapi aku tatau nak buat aper.. angsa jantan yang lain tetap jadik angsa gay… heran aku.. tak sangkanyer.. sekarang aku sedang pening memikirkan bagaimana utk meluruskan semula pedoman angsa2 jantan aku tuh.. tough quest huh??

p/s.. ni la keje aku tiap2 ari.. bangun tido kasi angsa makan.. kasi angsa minum.. then lepak ngan angsa.. then tido balik.. heran aku..takde keje lain..


Hasil Karya: UnCLe Ee
ni la Uncle Ee.. ensemkan huhuh bakal Doc..

1 comment:

  1. ai kawan..t ade masa follow la blog aku k..aku pun bela angsa..baru je bela..jadi aku nak tau la tip2 nak bela angsa sikit daripad ko..k.

    ReplyDelete